Leerlingen schitteren als organisatoren op zomerfestival bij de Stokhorst in Groessen

Bereid je vast voor op een fantastisch zomers festival bij de Stokhorst in Groessen, het Q-Summer Food Festival.

In Groessen komt de zomer tot leven met een sprankelend festival dat georganiseerd wordt door Q-highschool leerlingen. Op het sfeervolle terrein van de Stokhorst, een locatie die bekend staat om zijn prachtige omgeving!

De leerlingen hebben dit festival georganiseerd tijdens een Avontuur in de Q-highschool. Tijdens dit 8weekse Avontuur hebben zij ontdekt hoe de evenmanagement werk en hebben ze zelf  boekingen geplaatst, de communicatie aangepakt, ontdekt hoe financiën werken en de decoratie verzorgd. Ook hebben ze een Festival in Arnhem bezocht om inspiratie op te doen.

Het festival belooft een geweldige mix Food, muziek en entertainment te worden, allemaal verzorgd door de leerlingen zelf. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen dus kom gezellig langs met jouw collega’s, vrienden of familie. Van begin tot eind hebben ze hard gewerkt om ervoor te zorgen dat bezoekers een onvergetelijke tijd zullen hebben!

SAVE TE THE DATE:

vrijdag 7 juli