Q-highschool Coördinatoren

Anja Verhagen
Montessori College Arnhem
a.verhagen@montessoriarnhem.nl

Nicole Hurkmans (wordt momenteel vervangen door Patricia Leenders)
Beekdal Lyceum
p.leenders@beekdallyceum.nl

Over een coördinator

Iedere school heeft zijn eigen Q-highschool coördinator. De Q-highschoolcoördinator is voor de Q-highschool de belangrijkste persoon op een school. Dit is namelijk de schakel tussen de Q-highschool en de leerlingen en docenten op school. De Q-highschoolcoördinator weet veel over de Q-highschool. En als deze het antwoord even niet weet kent deze de weg om snel achter het juiste informatie te komen.  Daarom is de Q-highschoolcoördinator ook in staat leerlingen goed te adviseren over of de Q-highschool geschikt is en kan deze de leerlingen wijzen op de uitdagingen die de Q-highschool biedt.

De Q-highschoolcoördinator weet dat bij de Q-highschool de regie bij de leerling ligt maar kijkt met een schuin oog mee om te kijken of alles gaat zoals het moet gaan.

Waar wij in geloven:

“Kijk eens buiten de muren en mogelijkheden van je eigen school. Wij kunnen je helpen de weg te vinden naar de Q-highschool"