Q-highschool Coaches

Nasroel Bhoelan

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?
Ik hou ervan om jongeren te laten shinen en ze verder te helpen als ze ergens op vastlopen. Vaak is een klein duwtje in de goede richting genoeg om iemand weer verder te laten komen

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Ik wil de leerlingen laten ervaren hoe het is als ze op gelijkwaardig niveau aangesproken worden en ze zelf de regie in handen mogen hebben. Zij bepalen hoe ze ons als coaches kunnen inzetten in hun eigen proces en geven daarbij zelf hun grenzen aan.

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Dat ik twee keer ben blijven zitten op de middelbare school 🤫

Hetty Angenent
Coach

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?Samen met jongeren kijken, zoeken en ontdekken wat zij nodig hebben in hun ontwikkeling is waar ik blij van word. Iedereen is anders en iedereen heeft dus wat anders nodig, superleuk vind ik dat!

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Ik wil graag dat leerlingen helemaal zichzelf kunnen zijn bij mij. Dat ze zich gehoord en gezien voelen in wie zij zijn en wat zij belangrijk vinden.

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Dat ik bij een sport of spel ALTIJD wil winnen..

Cathrien Derksen

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?
Mijn passie is jongeren ondersteunen bij hun ontwikkeling daar waar hun ontwikkeling hapert. Ik loop graag een stukje met hen op.

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Vanuit verbinding, rust en vertrouwen wil ik de leerlingen de ruimte geven om te ontdekken. Iedereen heeft een uniek eigen pad.

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Tijdens mijn eigen schooltijd vond ik het lastig om een goede manier te vinden om met zo min mogelijk inspanning te leren. Er waren zoveel andere, leuke dingen te doen. Hierdoor ben ik heel creatief geworden in het bedenken van methoden om te kunnen spieken. En heb die ook getest. Helaas werkte niet alles zoals gehoopt.

Boaz Boele
Coach

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?Ik vind het ontzettend leuk om met jongeren te werken! Op mijn eigen middelbare school hadden we dat soort dingen niet en dat had ik wel heel leuk gevonden!

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Ik vind het fijn om leerlingen te helpen om steviger in hun schoenen te staan en om hun te laten inzien wat hun krachtpunten zijn. Ik ben enthousiast, heb veel energie en vind weinig dingen gek. Ik merk dat leerlingen die combinatie fijn vinden: je mag bij mij zijn wie je bent!

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Ik kreeg op de middelbare school van een vriend een wietplant. Deze heb ik stiekem bij ons thuis op zolder gezet en verzorgd. Maar op een gegeven moment was hij weg. Niemand heeft er ooit een woord over gezegd…

Kristel Nienhuis

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?
Het coachen van jongeren vind ik ontzettend leuk. Met de persoonlijke aandacht en begeleiding in kleine groepen worden de leerlingen echt gezien en gehoord. Daarnaast staat het bepalen van jouw eigen leerdoel voor op, wat volgens mij altijd een succesfactor is. Dat alles is voor mij heel belangrijk.

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Ik wil graag dat leerlingen leren dat ze veel meer kunnen dan ze denken, dat het ook met hulp mag en in kleine stapjes.

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Ik ben een open boek en flap alles er vaak zo uit, maarrrr… ik heb vroeger wel stiekem gerookt uit mijn slaapkamerraam (sorry mam!)

Susan Weerd

Waarom ben je coach bij de Q-highschool?
Omdat ik het ontzettend fijn vind om met jongeren te werken. Graag help ik om te laten zien wat iemand juist wel goed kan en ik probeer te helpen met de dingen die iets moeilijker zijn

Welk verschil wil jij maken voor de leerlingen?
Door jongeren te laten ervaren dat ze goed zijn zoals ze zijn en daar trots op mogen zijn!

Welk geheim mogen leerlingen van jou weten?
Dat ik in de auto heel erg graag meezing op foute hits. Mijn lieverlingsartiest om op mee te brullen is Whitney Houston

Waar wij in geloven:

“Bij een avontuur telt leerniveau en leeftijd niet meer mee"