Voor leerlingen die gefrustreerd zijn dat het bij één schoolvak niet wil lukken!

Wat heb je eraan als je meedoet aan vind die vibe?

• Je begrijpt waarom je de vibe niet (meer) voelt voor dit vak
  • Je krijgt nieuwe ideeën om meer plezier te krijgen in het vak
  • Je krijgt meer zelfvertrouwen om met het vak aan de slag te gaan
  • Je ontdekt dat je niet de enige bent die vastloopt binnen het vak
  • Je ontdekt dat dit vak ook interessant en leuk kán zijn
  • Je ontdekt nieuwe tools en strategieën om met dit vak aan het werk te gaan

Vind weer nieuwe energie en motivatie...

• vind die vibe voor de moderne vreemde talen: Engels, Frans, Duits, Spaans -> op dinsdagmiddag. Start op dinsdag 2 april 2024.
  • vind die vibe voor de exacte vakken: wiskunde, scheikunde, natuurkunde en biologie -> op dinsdagmiddag. Start op dinsdag 2 april 2024.
Kristel Nienhuis
Regisseur Trajecten
Stuur gerust een berichtje via
Whatsapp: 06 383 247 93

Voor wie is vind die vibe?

Ga je best wel lekker op school maar dwalen deze gedachtes wel eens door je hoofd? Dan is vind die vibe iets voor jou!

Praktische informatie

Ga je best wel lekker op school, maar dwalen deze gedachten wel eens door je hoofd? Dan is vind die vibe iets voor jou!

• Voor leerlingen van alle Quadraamscholen
  • Voor leerlingen van klas 2 t/m voor- examenklas
  • 5 keer op een vaste middag
  • Altijd van 15.00 tot 17.00 uur
  • Op verschillende locaties in de buurt van de scholen
  • Tot 7 km reis je met eigen vervoer, alles daarboven wordt voor je geregeld
  • Maximaal 18 leerlingen in een groep
  • Met professionele begeleiding van een coach & een orthopedagoog
  • Inclusief lekker drankje en gezonde snack
  • Gratis

Data en tijden

Bekijk hier op welke data jouw traject plaatsvindt! Heb je op bepaalde momenten nog les? Overleg je deelname dan met je mentor. Alle scholen van Quadraam geven hun leerlingen toestemming om deel te nemen aan de trajecten van de Q-highschool. Doe dat wel in goed overleg!

Doe een snelle test

Twijfel je of dit traject iets voor jou is? Check dan onderstaand stroomschema. Mocht je daarna nog vragen hebben, check dan in tijdens het vragenuurtje op Teams. Dit is ook voor ouders en mentoren!

Weet je al dat je mee gaat doen?
Dan kun je jezelf direct aanmelden via onderstaande link. Na het aanmelden ontvang je een link met een vragenformulier. Het is belangrijk dat je dit formulier invult. Zo maak je jouw aanmelding compleet!